Chester

Look What Chester Did To Our House!!!


Friday is a fun and joyful day. Thus Chester decided that he wants to crack a joke on all of us too (to make us more cheery) – last Friday.

26th May ~ Friday
I came home from work as usual but I saw dad was standing at the front door grinning sheepishly. He said “I have snapped some pictures. Take a look at the pictures from the camera”. So I said alright.

From the front door till the kitchen, I scanned our furniture and floor. In my head I thought “Hmm everything seems to be in order…unless mom already eliminates the evidence”. After I have changed to a more comfortable clothes, I took out the camera and playbacked the pictures.

WUKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

Aiyooo I can’t stop laughing.

My dear Chester, what have you done???

–scroll down–

Arggghhhh
I LOLed this picture the most because Chester looked so DAMN SELAMBA.

Walau eh
Let’s see what he ‘teared apart’…
newspapers, magazines, brochures, plastics.
My guess is he ate a little bit of this and that.

OhmyGod
Gua caya sama lu Chester!
Tai Lo Chester! Gua admire lu!


He even went ‘swimming’ inside his water bowl.
He likes to play with his water bowl using his paws ONLY.

Like being scolded by mom and dad were not enough, I went on and scolded him again. He knew he did something terrible because he looked gloomy and sad. His tail stopped wagging and hanged low, his head arched down waiting for me to beat him. But not to worry as I only beat him lightly at his shoulder. How can I beat/punch/strike this adorable dog?

Once I stared at him for quite awhile. He stared back at me too. I thought I wanna make him cry. Ok ok bad master. *slap myself*

sad

As a punishment, he didn’t received any cookies/treats throughout the night and nobody plays or pampers him. Poor doggy. Later on before I went to bed, I stroked him for awhile… he’s too cute to be ignored la!

p/s: this is not the worst thing he has done to our house. I repeat… this IS NOT the worst thing he has done to our house.

pp/s: mom just bought a couple of wooden stools. I wonder how long will it takes before they are being destroyed by our furry friend.

ppp/s: for 2 days, Chester’s poo came out ‘EXTRAORDINARILY SPECIAL‘. I suspected he ate more than what he bargained for. I’m speechless. Of course I’m not going to show you his poo’s pictures anymore though I did take quite a few of ‘those sensitive pictures’. πŸ‘Ώ

Previous Post Next Post

You Might Also Like



20 Comments

  • Reply dreamcatcher May 31, 2006 at 8:14 am

    oh my!!! the place looked totally ransacked!!! :LOL: good boy!! :devil:

    think the guy is getting pretty restless. he needs to get out n excercise more!!! πŸ˜‰

  • Reply Yvy May 31, 2006 at 8:18 am

    Ooooo…you have not yet seen what my boys have done. :doh: Chester is an :angel: compared to them. Aiyo, it u saw….you wouldnt be laughing I can bet u that! πŸ˜‰ Both of them always kena bantai from us coz they are so naughty, but after that we manja them lar. Kesian oso mar…

  • Reply Wuching May 31, 2006 at 9:05 am

    time to have chester stew! :drool:

  • Reply Che-Cheh May 31, 2006 at 10:17 am

    Dreamcatcher, yeah I didn’t bring him out for a walk much last week. Blame myself for it.

    Yvy, your boys more ‘keng’ ar. Why don’t you snap some pictures of them with their ransacked place. :nailbiting:

    Wuching, ohh you bad bad Wuching. :beat_up:

  • Reply Laksa May 31, 2006 at 10:58 am

    LOL

    chester so CUTE!!!! I wanna adopt chester ledi – my house got lotsa newspapers for him to “tear apart”!

    :LOL:

  • Reply Che-Cheh May 31, 2006 at 12:59 pm

    Laksa, cannot adopt him..he’s MINE :bringiton:

  • Reply ummizz May 31, 2006 at 1:31 pm

    :LOL: chester good dog!!
    maybe he wants to give a sign that you need to bring the newpapers to recycle center :laughing:

    p/s sophie is now known as ummizz. :angel:

  • Reply Neo May 31, 2006 at 3:42 pm

    Chester was just hungry lar… Bring him to Shogun to have Japanese buffet. :devil:

  • Reply Bryan May 31, 2006 at 4:11 pm

    What’s the worse Chester has done so far? :thinking:

    He looked so sad in all the pics. LoL…

  • Reply swee May 31, 2006 at 9:08 pm

    hugo used to do this when he’s really really young.. he still does that to plastic bags.. haha.. boy he must have been bored :worried

  • Reply Che-Cheh June 1, 2006 at 7:36 am

    Ummizz, aiyo you also said good dog ar ? :silly:

    Neo, if you belanja him AND the master then I will bring him go to Shogun. :tongue:

    Bryan, worst one was when he ate my handphone. πŸ™ Together with the handphone camera’s lens. :crying:

    Wanna know why he looked sad in all the picts ? That’s because he knew he did something BAD. :clown:

    Swee, yeah I guess Chester need exercise and entertainment!

  • Reply Bryan June 1, 2006 at 12:02 pm

    OMG! Handphone also he sapu! :suprised:

    Did you try to call your handphone, see got ringtone or vibration. ROFLMAO… :LOL:

  • Reply Yvy June 1, 2006 at 3:15 pm

    not ransacked place…more like destroyed pots n plants n anything that gets in their way. they are not allowed in the house. so at least the papers [if in the house] is safe lar. :battlingeyelashes:

    ppsstt…how u color ur fonts liddat? :thinking:

  • Reply Che-Cheh June 2, 2006 at 7:46 am

    Bryan, yalor πŸ™
    :LOL: you’re funny dude!

    Yvy, hehehe destroying pots n plants = :grrr:

    for the font color:

    Hello
    xxxxxx is the color code.
    You can check here for the color code: http://www.webmonkey.com/webmonkey/reference/color_codes/

  • Reply Yvy June 5, 2006 at 4:45 pm

    :confused_2: wa tarra paham lar…

    Hello
    xxxxxx is the color code.

    how?? :hypnotized:

  • Reply Che-Cheh June 5, 2006 at 8:32 pm

    Yvy, opps sorry. Not sure why the code went kaput above.

    Please refer to this site for example.
    http://www.htmlcodetutorial.com/_FONT_COLOR.html

  • Reply Yvy June 5, 2006 at 11:38 pm

    :applause: thank u, thank u! :love:

  • Reply Che-Cheh June 6, 2006 at 12:52 pm

    Yvy, welcome :dancing:

  • Reply Saoirse June 11, 2006 at 12:33 am

    Aiyoh, he is too cute le… dun beat him le… :wave: Haha, so how much time did your mom take to clean up the mess ya? :hehe:

  • Reply Che-Cheh June 11, 2006 at 3:54 pm

    Saoirse, I only beat sayang2. Not sure how much time she took, when we reached home from work, the house already looked squeeky clean. :tongue: Btw, Happy Birthday girl! Send you an e-card.

  • Leave a Reply