1 Big Happy Family

Story About My Dad & A Container Of Flour


Note: flour is in the plastic container with red seal (left)

Dad: What is this ar?

Me: Flour lo.

Dad: What flour?



Me: Plain flour lo. For baking. Why? You thought it’s something else?

Dad: Ya… I thought it’s some kind of powdered drink… soya powder in fact.

Me: So you tried before?

Dad: Ya lo.

Me: WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Aiyo dad this is flour la. Ohmygod!!! Ohmygod!!! Ohmygod!!!

Dad: You put the container with other drinks. Of course I thought it’s edible.

Me: Hahahaha I put there because I have no more place in my baking shelf.

Dad: …speechless


Then I walked away… laughing… couldn’t stop.

Previous Post Next Post


You Might Also Like

12 Comments

  • Reply Lex June 27, 2010 at 3:20 am

    hahahahaha that’s well hilarious… sounds nearly like something my dad would do too! XD

  • Reply tekkaus June 27, 2010 at 9:21 pm

    You are so bad. :p

  • Reply Che-Cheh June 28, 2010 at 8:40 am

    Lex, hehe there’s a couple other funny moments with dad and mom but I’ve forgotten the details.

    Tekkaus, bad meh? Haha no la. πŸ˜›

  • Reply xin June 28, 2010 at 9:12 am

    OMG deja vu! once my roomate stored coffee creamer in her orange powder juice jar. THEN I DIDNT KNOW AND I MIXED AND DRANK!!!!

    OMG! then got the shock of my life when she told me it was her coffee creamer….

  • Reply Angie Tan June 28, 2010 at 10:56 am

    Hehe… With my dad, it would be the other way around since he loves to move things around & then not telling us about it.

  • Reply tekkaus June 28, 2010 at 2:23 pm

    Hie Che-cheh! I have just “bestowed” an award to you. Drop by to my site to see what you have received.

    http://www.tekkaus.com/2010/06/versatile-blogger-award.html

  • Reply keeyit June 28, 2010 at 6:04 pm

    Aisehhh.. how come u laugh at your dad ar.. haha

  • Reply Che-Cheh June 28, 2010 at 6:33 pm

    Xin, hahaha when you drank it… got orange juice taste? πŸ˜›

    Angie Tan, haha then I wish you all luck. No such mistake so far I guess. πŸ™‚

    Tekkaus, thanks for the award. Commented liao πŸ™‚

    Keeyit, coz it is FUNNY πŸ˜›

  • Reply Dawn June 29, 2010 at 9:38 pm

    LOL….this is hilarious….probably have to lable your containers from now on πŸ™‚ wonder what the taste was like for him drinking flour drink!? πŸ˜€

  • Reply Che-Cheh June 30, 2010 at 11:51 am

    Dawn, Dad was clueless the first time he tried it. He asked me when he wanted to make another drink few days later. He mixed it with something else. Therefore the ‘flour’ smell is not that strong. πŸ™‚

  • Reply ninazarina July 2, 2010 at 5:05 pm

    hahahahahahaha.. that was so funny n i’m sure ur dad taste it like ‘kelat-kelat’ LOL…
    nway, i kinda like ur blog.. nice 2 meet u!

  • Reply Che-Cheh July 4, 2010 at 8:40 pm

    Ninazarina, hi hi… glad you enjoyed this post. Nice to meet you too. πŸ™‚

  • Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.