Chester, Video Clips

Chester’s 5th Birthday Celebration


There’s only 3 attendees at Chester’s 5th birthday celebration; Chester, my sis and yours truly.

I began with making a ‘Tony Fernandez’ party hat for Chester using old paper, rafia string and rubber band.

Chester hated it. πŸ˜€ He wouldn’t budge at all. So at last I gave up. Remove the party hat and he’s a happy dog!



Chester’s birthday cake: Japanese Cheesecake & No-Name Cupcakes! Can you see the cheesecake? Very thin eh? πŸ˜€ This is the thinnest cheesecake in the world… hahaha I didn’t beat the egg white long enough. As a result, the cake couldn’t rise. Ohh malunya. But Chester exclaimed…



Just a short clip… Chester eating his cake.

Previous Post Next Post


You Might Also Like

18 Comments

  • Reply wuching October 6, 2008 at 6:15 am

    aiya why you didn’t invite me to Chester’s birthday party? I’d flown all the way there to celebrate the big day! :party:

  • Reply annant October 6, 2008 at 6:28 am

    i can never take a decent pic with my doggie!
    she’s always trying to lick da lens :grrr:

  • Reply Che-Cheh October 6, 2008 at 8:10 am

    Wuching, I called you…but you said busy ma. Remember? πŸ˜€

    Annant, haha your doggie so nottie.

  • Reply mang0 October 6, 2008 at 10:03 am

    He is so cute! If is BaiBai, he wouldn’t even let the hat stay on his head for 1 second :p
    Happy Birthday!

  • Reply Neo October 6, 2008 at 12:01 pm

    Chester didn’t blow candles and made wishes? :dog:

  • Reply hcfoo October 6, 2008 at 1:49 pm

    Awwww… that is sweet! Even Chester is environmental-friendly. :party: He’s such a good boy, by the way he looks at you cutting the cake :dog: :love:

  • Reply hedonistics anonymous October 6, 2008 at 2:19 pm

    happy birthday chester!

    yes, he looks gorgeous in the 7th take!

  • Reply Che-Cheh October 6, 2008 at 2:57 pm

    Mang0, Bai Bai is more nottie eh. Hehe

    Neo, no lo. He said don’t want… afraid the candle will burn his handsome whiskers.

    Hcfoo, oh yeah environmental friendly. We even cut down plastic usage for his potty business. Will blog about it later. He jus want to eat…already lau nuah so many times…make the floor so sticky. :laughing:

    Hedo, I so love his smile.

  • Reply Snoopygirl October 6, 2008 at 4:51 pm

    Wow!!! nice cake Chester!!!

    I like cheesecake too… πŸ™‚

  • Reply cbenc12 October 6, 2008 at 6:15 pm

    wah, chester is one lucky dog! we dunno when are our dogs birthdays and nvr celebrated them.. :dog:

  • Reply Dawn October 6, 2008 at 8:10 pm

    Hahaha, that was so cute. Not one of my boys like things on their heads. I tried to put a pair of sunglasses on them, no can do. Nothing worse than a salivating dog, what a mess that would be! :drool:

  • Reply Bryan October 7, 2008 at 12:03 am

    The kena cekik pose so cute lah, got tongue coming out somemore. Haha…

    Chester so lucky lah, got home baked cheesecake on birthday!

  • Reply Che-Cheh October 7, 2008 at 8:06 am

    SnoopyGirl, cheesecake rulezzz!!! :peace:

    Cbenc12, you can choose the day you bought/adopted them as their birthday πŸ˜€

    Dawn, I’ve tried my spec on him…quite difficult too. Oh when my dad complain the floor is too sticky…then it’s time to mop! Haha

    Bryan, oh yeah he’s like going to escape and we have to hold him until almost wanna cekik him. kekeke

  • Reply Monkey Wong October 7, 2008 at 9:25 am

    I also lau nuah liaw, can eat also? πŸ˜€

  • Reply xin October 7, 2008 at 11:43 am

    so cute! the last pic he was paying full attention to the cake. lol

  • Reply Che-Cheh October 7, 2008 at 3:18 pm

    MonkeyWong, you’re too late. Chester finished it liao.

    Xin, actually got trick one. I place a cupcake very near him to let him somewhat ‘tipu-tipu’ look at the knife. Look near my left hand in that pict… can see a cupcake. hehe

  • Reply jam October 9, 2008 at 6:43 pm

    Happy belated birthday, Chester! Your birthday present? I will register you to TARA4!

  • Reply Che-Cheh October 9, 2008 at 11:55 pm

    Jam, woof woof :dog: thank you uncle Jam. :laughing: TARA4? yippee I will run fast fast ar…since I have 4 legs. πŸ˜‰

  • Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.