Chester

Guess Which One?


Me: Chester, guess which one?

*show my 2 fists to him*
*one of ’em is hiding a treat*

Chester will then use his paw to touch my fists.



Sometimes he guesses right and sometimes he’s SO wrong. Wuahahaha

When he’s right, I will hide my fist behind my back and switch the treat. Then show him he has guessed wrongly (but actually he’s right la). Just wanna tease him. Let him frustrate a bit. I’m no evil eh. I just wanna know how powerful is a dog’s nose. How powerful is my Chester’s nose.



If he’s wrong, I open the empty hand. He’ll go to my next hand and I show him the treat. Not giving him yet. And we continue playing.

Sometimes I cheat a bit. I rub the treat on one of my hand to leave a great scent and hid the treat in my other hand. Wuahahaha He almost always get it wrong.

I don’t play this game that often with Chester although I think we both love it. Because sometimes he’ll go to the extreme, he’ll fish out his claws during the guessing game. My hands will be scratched teruk-teruk and you can see bloody red lines. No it’s not dangerous. It’s like massage only. Wanna try?

So do you play this kind of game with your dogs?

p/s: The world’s best doughnut store that I’ve been waiting for decades is finally opening in Malaysia. Krispy Kreme is sighted in Mid Valley & Berjaya Times Square. Wohooo! Stores are under construction.

Previous Post Next Post


You Might Also Like

9 Comments

  • Reply annant April 8, 2009 at 4:53 pm

    i seldom play this game with giant ass
    cos she’s so ganas i scared she will shallow my fist :silly:

  • Reply Angie Tan April 8, 2009 at 6:45 pm

    Hahaha…. I like to play this game with Snoopy. She will use her paw to point.

    Rusty, he is a mouth-kind of fella. He will mouth the hand.

  • Reply Dawn April 8, 2009 at 8:26 pm

    Yes, I play this game with the boys too. Chase and Ranger paws the “treat” hand but Cooper will use his snout.

    Krispy Kreme my favorite too, but in MN all close shops already. Other states they remain open. :crying:

  • Reply Che-Cheh April 8, 2009 at 10:26 pm

    Annant, wah that ganas meh? Show a pict of your giant ass la. :LOL:

    Angie Tan, Chester first use his paws then when situation is getting extreme, he goes for the kill with his mouth and claws. Haha

    Dawn, yeah different dogs will have different ways eh. Can’t believe you guys have this game too. I guess every dog owners will know this game. Something that come naturally. Woah tutup kedai.

  • Reply Amber-Mae April 9, 2009 at 1:36 am

    Oh how mean you are! That’s called cheating! Well, we hardly play this game coz I tend to get bored with it after a few seconds. BOL!

    Butt sniffs,
    Solid Gold Dancer

  • Reply xin April 9, 2009 at 8:25 am

    only chester can play with u. my dog doesn’t give me a damn, even with food also. :angry:

    only my mom is his master, the rest he gives no damn at all

  • Reply Che-Cheh April 9, 2009 at 9:27 am

    Amber-Mae, I guess you’re more to playing bouncy balls & riping boxes apart. :tongue:

    Xin, maybe your dog is not so much into food. Maybe he likes playing toys more. Your mom saying him more mah. So of course he will listen to her only. Kekeke.

  • Reply keeyit April 13, 2009 at 9:25 pm

    Ehh.. you wear the coconut bracelet? I also wear it..

  • Reply Che-Cheh April 14, 2009 at 12:02 am

    Keeyit, that’s not coconut bracelet. That’s amethyst crystal. :tongue:

  • Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.