Chester

See Football In Everything


Chester have been playing football with me for the past 2 days. For him, it’s called ‘mouthball’. He doesn’t know how to use his paws to kick the ball yet… maybe he will never know how because the ball is big and he prefers to monopolize the ball using his mouth. Ohhh greedy dog!

Hope you enjoy our version of ‘See Football In Everything’ pictures below. I won’t be posting tomorrow. Here’s to a wonderful weekend… 2 more freaking days!

p/s: Chester is wearing a bandana (big handkerchief).





Previous Post Next Post


You Might Also Like

15 Comments

  • Reply dreamcatcher July 13, 2006 at 10:22 am

    way to go, chester!! i have this feeling u support italy too, heh!heh! yea, always go for the winner! 😀

    btw, interesting colored pants u have there, heh!heh! :silly:

  • Reply Laksa July 13, 2006 at 10:28 am

    couldn’t agree more, chester would make a fine “utility” player – can attack, defend and tackle summore!

    and che-cheh has got some interesting flowery pants – with nice legs to boot too!

    y’know, it would be nice to have hasbullah awang commentate on the “match” – Chester menjaringkan goal. Ya, goal dijaringkan oleh Chester. Chester. Chester…

  • Reply beerbrat July 13, 2006 at 10:49 am

    Hmmm… are those your legs….. did i ever tell you that i am a leg guy. Hehe.

    Atta boy!

  • Reply Pille July 13, 2006 at 10:54 am

    Maybe…in a galaxy far far far way…they have WC Football for Dogs. :LOL:

    Clever Chester! :dog:

    Have a good weekend, Che-Cheh! :hug:

  • Reply Che-Cheh July 13, 2006 at 12:29 pm

    Dreamcatcher, Chester will never support Italy. :phbbbt:
    Hey that’s one of my fav pants.

    Laksa, hey you can invite Chester to your futsal event next time. :laughing: Oh yeah bravo Chester!
    Nice legs ar ? :blush:

    Beerbrat, yeah mine. :battlingeyelashes:

    Pille, I wouldn’t mind let Chester participate. Make sure they(alien) send him back to me. :laughing:
    You too dear. :hug:

  • Reply Bryan July 13, 2006 at 2:52 pm

    Ask Chester to become a goalkeeper next time. 😀

    Enjoy your weekend!

  • Reply wuching July 13, 2006 at 8:49 pm

    why u no blog tomoro?! :angry:

  • Reply Neo July 14, 2006 at 10:02 am

    Smart dog. Did you head-butted the Scooby Doo?
    Where are you going for the weekend?

  • Reply Che-Cheh July 14, 2006 at 10:23 am

    Bryan, :thinking: sure. You too ya.

    Wuching, no blog coz nothing to blog about. :tongue:

    Neo, thanks. I was thinking about doing the headbutt thing but I don’t want to wash my hair that day. So no headbutt. Hehe…
    I’m going to Cineleisure. Maybe I will meet 5xmom and her kids there. She said she’s going there.

  • Reply moz monster July 14, 2006 at 3:10 pm

    Eh … if you kena blogger’s block I can give you an ultra long meme to do ….

    Did Chester watch any of those World Cup matches with you ??

  • Reply Che-Cheh July 14, 2006 at 4:11 pm

    Moz Monster, nvm it’s ok. :tongue:
    Yup but his tv’s attention span never last a minute. Not even when there are leng luis, beautiful bitches…in the idiot box. The longest show that he had ever watched was tennis. :laughing:

  • Reply Ellone July 15, 2006 at 4:06 pm

    Omg …ur dog is sooo cute !
    Wish i could have one too. :dog:

  • Reply saoirse July 15, 2006 at 6:01 pm

    Bravo Chester! He is definitely a fun dog to play with… :dog:

    Nice legs, che-cheh. :love:

  • Reply Neo July 16, 2006 at 12:27 pm

    Cineleisure… Superman Returns?

  • Reply Che-Cheh July 16, 2006 at 12:56 pm

    Ellone, Thanks 😀 Hey go buy a dog if you love one. You won’t regret it.

    Saoirse, Hehehe yes he is.
    Kekeke thanks.

    Neo, Cineleisure for Pirates but ‘tak jadi’. I just went to The Curve for shopping. :skull:

  • Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.