Chitty Chatty

Klutz


You know what? I just realize that I’m a SUPER klutz nowadays.

I’ve been bumping into chairs, desk, cabinets, door, people (you read right; thank god it’s only my maid)… now what else? Oh yeah and WALL!!! (which I gave myself a chuckle after that)

This klutziness has sort of becoming a frequent thing. I’ve even stepped on Chester’s tail and bang his head a few times with I forget what already.

When I think back… Hey, Che-Cheh is not as clumsy as this last time. Sure I bump into things but it’s not that frequent. Now it’s like every 2 days! DUH!

At the moment I have bruises at my lower legs, knee and a bleeding flesh very near my toe plus a sprained thumb. In fact both my lower legs have a few scars that I can even proudly lie to tell people I’ve just climb Mount Everest or trek the Amazon. Kekekeke

My clumsy trademark known amongst my family & friends is staining my clothes with no matter what I eat whether it’s a soupy thing or a crunchy thing. They said my mouth has an extra hole wor.



Not so much now.

If anyone ask: But how do you explain the stains I found on your everyday clothes?

I can’t. A mystery how they get there.

So now I want to know… are you as klutzy as me? Please say yes.

Previous Post Next Post


You Might Also Like

10 Comments

  • Reply Dawn March 4, 2009 at 8:36 pm

    Sorry to say, I’m not that klutz-y. Once in a blue moon I will bang the counters, walls or chair legs. Hope you are not carrying your new toy and be a klutz. Very sayang!

  • Reply Neo March 5, 2009 at 12:03 am

    No ler… I never knock into lamp post nor wall. :whew:

  • Reply MisSmall March 5, 2009 at 3:00 am

    It really doesn’t surprise me anymore to get bruises or cuts or stains that I can’t explain or recall. So yeah, you’re definitely not the only one! ^_^

  • Reply Che-Cheh March 5, 2009 at 7:51 am

    Dawn, oh… that’s what I’ve been worrying about. Open my eyes extra big when carrying the new toy. Kekeke

    Neo, ceh…

    MisSmall, wah finally I have a gang. Not that we’re proud of it ya.

  • Reply jam March 5, 2009 at 3:10 pm

    I would call that as clumsy. No, I am not like that. Like Neo, I dun knock into lamp post. In fact, we bump into each other :laughing:

  • Reply Che-Cheh March 5, 2009 at 7:44 pm

    Jam, yes another word is called clumsy. You’re funny. kekeke :LOL: :LOL:

  • Reply keeyit March 5, 2009 at 9:40 pm

    My clumsy moment. Hmm.. I guess is putting things everywhere and din kept it. is that clumsy? or lazy? 😀

  • Reply Angie Tan March 5, 2009 at 9:57 pm

    When I have stains on my clothes I would say that my clothes were hungry as well.

    Kekeke… Apasal you so clumsy lately?

  • Reply Amber-Mae March 5, 2009 at 10:30 pm

    Yes, Mommy is very klutz too but not as bad as you. Every once in a while she bangs into things. For some reason, her tiniest toe always get banged in corners or tables or walls. Her tiny toes always get hurt!

    Butt sniffs,
    Solid Gold Dancer

  • Reply Che-Cheh March 6, 2009 at 1:22 pm

    Keeyit, I think I would say that forgetful. For me, whenever I’m pressure or depress I’m easily forgetful.

    Angie Tan, hahaha I dunno lo

  • Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.